Diona Budima — nxënësja kosovare në Duino të Italisë.

“Para se të vija këtu, nuk e kam pasur as edhe idenë më të vogël se çfarë përvoje transformuese do ishte shkollimi në UWC.  Jeta ime ka marrë një drejtim komplet tjetër dhe ndonëse kam vetëm dy muaj në këtë vend po e ndjejë ndikimin e madh të UWC-së dhe ndryshim që  jam duke e pësuar.”

“International Baccalaureate diploma është njëra ndër kualifikimet më të njohura dhe më të çmuara në botë për shkolla të mesme, që kërkon një motivim dhe përkushtim të madh. Vështirësitë gjatë studimit të IB-së janë të paevitueshme, por pikërishtë janë ato që të pregadisin për të ardhmen.” Diona Budima– Italy.

diona

Lini një Përgjigje

