Nxënësit kosovarë të vitit të parë në UWC

Më poshtë po i japim disa përshkrime e  komente të nxënësve të vitit të parë në UWC të ndryshme, të cilët janë përzgjedhur këtë verë.

“Në fillim jam ballafaquar me shumë sfida, por gjithmonë më është ofruar ndihmë kurdo që kam pasur nevojë… besoj se përvojat ndërnjerzore që do ti kem gjatë këtyre dy viteve do të jenë ato të cilat janë më të rëndësishme.” — Nita Bislimi, Singapore.

“International Baccalaureate diploma është njëra ndër kualifikimet më të njohura dhe më të çmuara në botë për shkolla të mesme, që kërkon një motivim dhe përkushtim të madh. Vështirësitë gjatë studimit të IB-së janë të paevitueshme, por pikërishtë janë ato që të pregadisin për të ardhmen.” — Diona Budima, Italy.

“E veçanta e UWC është se pothuajse të gjithë nxënësit janë kreativë dhe energjik në shfaqjen e talentit të tyre, kështu që të gjesh dikë me pasione të përbashkëta është një punë shumë e lehtë.” — Dasar Gashi, Netherlands.

“Bila je to velika promjena za mene, da dođem u kompletno novo društvo, da upoznam nove ljude i da živim daleko od mog rodnog grada. Bila sam neorijentisana i nisam znala šta trebam da radim, sve je bilo novo za mene. Na svu sreću ostali studenti bili su jako uviđajni, odmah su mi prilazili i predstavljali se, svi su bili na raspolaganju” — Irnea Muhović, Bosnia.

“Sot ndihem shumë me fat që jam pjesë e njerës prej shkollave të UWC, një mundësi që shumë persona e ëndërrojnë. Jam i befasuar me shumë gjëra; nuk e kam menduar qe njerëzit me kultura të ndryshme e me mendime të ndryshme mund të krijojnë një harmoni e cila të tërheq dhe të bën për vete.” — Altin Kukaj, Hong Kong.

Lini një Përgjigje

